4 april 2017

Två kort för BoBunny

I helgen som gick visade BoBunny upp mina två kort på Instagram och Facebook.
Jag gjorde dem med papper från serien Faith som kom tidigare i år.

Det första kortet ser ut så här. Med utstansade moln, en urklippt fjäril och utstansade blommor!


Visst är blommorna fina! Dies från BoBunny, och jag monterade ihop dem 
med 3D-kuddar emellan lagren samt svart chalk runt kanterna. 
I mitten på de två stora blommorna sitter BoBunny brads.


Mina favorit-dies, tror jag! Moln kan man aldrig få för mycket av! ;-)


Här kommer kort nummer två. Också det med blommor!


Jag tycker att motiven på dessa två olika papper ur serien Faith är väldigt vackra. 
Visst passade de bra att ha som motiv på kort?!


Här placerade jag BoBunnys halvpärlor i mitten på blommorna.


Inga kommentarer: