18 april 2016

Måndags-skissen

ÅÅÅÅÅH! Vilken underbar helg jag har bakom mig! Jag var en av arrangörerna för Fristadsträffen i helgen som gick! Det är en scrapträff i Bromsten i nordvästra Stockholm. Vi tog emot 60-70 glada, härliga tjejer och erbjöd dem stor pysselplats, hembakt fika, möjlighet att shoppa i Engströms välfyllda scrapbutik, och gav dem flera scrap-utmaningar att sätta tänderna i!
Helgen gick såklart alldeles för fort, men jag är nu (efter en god natts sömn) fylld av energi och glädje! Vilka underbara vänner jag har! Och jag känner att jag har fått några nya också efter den här helgen! <3 p="">
Över till dagens verkliga uppgift! Att bjuda er på en skiss! Varsågoda...


Ni får skapa fritt efter skissen och är sen varmt välkomna tillbaka hit för att länka till er blogg då ni skapat nåt efter en skiss! Det skulle vara jätteroligt!
Vill du spara ner skissen för att använda en annan gång, gör gärna det!

Feel free to use the sketch! 
Welcome back here to leave a comment with a link to your blog when you publish something made from the sketch!
If you want to download the sketch and use it later, please do!

1 kommentar:

Anna Uhras sa...

Jaa!! Vilken underbar helg vi haft♡ Tack så otroligt mycket för ALLT!!! Så roligt att få träffas på riktigt! :-) Nya vänner och härliga minnen ♡ Du och ni är så härliga och omtänksamma och fixade allt med sån finess. Hoppas vi ses igen! Ha en bra dag! Snygg skiss du bjuder på också, som alltid :-) Kram Anna ♡