24 maj 2015

Läckert med Forever Young från BoBunny

När jag bläddrade igenom bloggen häromdagen insåg jag att jag glömt visa upp den här layouten som jag gjort för BoBunny.


 Jag började med ett av BoBunnys melerade cardstock Double Dot.
På det stänkte jag med svart mist.


Jag plockade fram ett svartvitt favoritfoto på Lukas som jag tyckte passade bra
ihop med dessa färgglada papper!
 

Jag har sen stansat ut cirklar ur olika papper från den underbara serien Forever Young.
 

Jag penslade grön Glitter paste från BoBunny på två stycken 3D-kuddar 
från 3L Scrapbook Adhesives. Man ser dem här ovan.
 

Jag har också använt 3D-kuddar till alla pappersbitar.
Jag gillar effekten av att det "poppar upp" lite från pappret.
 

1 kommentar:

Rebecca sa...

Superfint, jag älskar de starka färgerna mot det vita.