3 maj 2015

Bordsplaceringskort på beställning

Jag fick en beställning på några placeringskort som en arbetskompis skulle ha på en tjejmiddag som hölls nu i helgen.


Hon bad om att de skulle gå i turkost eftersom hennes dukning skulle ha den färgen.


Jag plockade fram läckert ljust turkosa papper från svenska K Design!
Ihop med matchande cardstock gjorde jag korten på vit bas.


Jag använde silverfärgad Glitter Paste från BoBunny runt kanterna.

Blommorna köpte jag på rea på Panduro för en tid sen, 
och nu kom de till användning!


Efter att jag fotat dessa så fäste jag vita utstansade "kvistar" bakom blommorna.
Dessa hade jag stansat ut med min favorit -stans. 
Branch från Martha Stewart.

1 kommentar:

Fia sa...

Wow, de var supersnygga! Jag gillar bokstäverna också, har du gjort dem själv?