22 mars 2015

Guldigt med BoBunny

Den här layouten gjorde jag på uppdrag av BoBunny!
De firar att de fått 55000 följare på Facebook. En fantastisk siffra!! Så många människor världen över som gillar BoBunny!


Temat är guld, och jag passade på att använda flera av BoBunnys guldiga produkter!
På bakgrunds-cardstocket  smetade jag och stänkte med Glimmer spray Gold.


Jag grundade några chipboard-stjärnor med gesso. Penslade sedan på Pearlescents Gold,
och avslutade med att pensla på Glitter paste Gold.



Papprena kommer från Star-Crossed och Sweet Life.
Ordet Documented är en Foil rub-on, en ny BoBunny-produkt! De är verkligen superfina!
De finns både som bokstäver, ord och olika figurer.


Även Guld-doilyn bakom fotona är en Foil Rub-On.
Stämplarna jag använt är såklart också BoBunny.
Även stencilen med stjärnmönster som jag använt kommer från BB.


Fotona på layouten är tagna på Moderna Museet i Stockholm 
som jag besökte tillsammans med min pappa och mina söner. 
Statyn av Michael Jackson och hans apa Bubbles är gjord av Jeff Koons.

Inga kommentarer: