26 mars 2015

BoBunnys Heritage

Idag ska jag visa er en layout som jag gjort med nytt, underbart material från BoBunny!
Det är deras serie Heritage som har en tydlig vintage-stil med ett stänk av "släktforskning".


Det kändes helt självklart att plocka fram ett av de fantastiska fotona av min farmor 
som jag fått av pappa. Vilken skatt! 
Fotot passar perfekt in i vintage-stilen på layouten, eller hur?


Bakgrundspappret är ett Double Dot cardstock från BoBunny.
Bakgrundsmönstret skapade jag med hjälp av svart och guldfärgad mist.
Jag har också stämplat med två olika BoBunny-stämplar.


Klockan och orden är figurklippta ur papper från serien Heritage.


Dekorationerna på layouten består också av guldfolie-rubons, blommor, stamp stickers,
halvpärlor gjorda med Pearlescents och en laserskuren chipboard-klocka.
Allt kommer från BoBunny!


Inga kommentarer: