18 januari 2015

Isigt och glittrigt för BoBunny

Idag presenterar jag med stolthet den här layouten som syntes i BoBunnys blogg för en dryg vecka sen.
Jag har skapat den med papper och dekorationer från deras serie Altitude.


Jag har jobbat med BoBunnys stencils och Distressdyna samt Glitter Paste på bakgrundspappret.
Jag stänkte också på lite svart mist.
Även på de fina chipboard-dekorationerna från Leaky Shed har jag 
penslat på Glitter Paste.

Också blommorna kommer från BoBunny, visst är de fina?!
Några av dem fick lite bling i mitten.


Glitter Paste är en ny favorit! Den har jag penslat lite här och där!
Jag har använt flera av de fina dekorationerna Stamp Stickers, små söta
klistermärken som ser ut som frimärken.


De små halvpärlorna är gjorda med BoBunnys Pearlescents.


1 kommentar:

Christel sa...

Vilken underbart fin layout, älskar färgerna och de fina stamp stickerserna (?), sådana vill jag ha! Vackert foto också! Tack för allt fint du gör som inspirerar!