23 januari 2015

Dinosauriekort

Jag fick en beställning av en kollega. Hon ville ha ett kort till en liten Charlie som snart fyller år.
Charlie älskar dinosaurier, ju läskigare desto bättre!


Jag hittade några olika dinosaurie-papper.
Dels detta som du ser ovan och under. Det kommer från Karen Foster Design.
Några av dinosaurierna på kortet har jag gjort tredimensionella genom att
ur den biten papper som blev över klippa ut motsvarande figur,
och sedan fästa urklippet med 3D-kudde!




Nästa papper jag använde kommer från Basic Grey,
serien heter Archaic.


Jag gjorde två olika kort med dessa söta dinosar.
Jag tänkte att hon som skulle köpa kortet skulle få välja vilket som
passade bäst! 


Kul att dekorera insidan också!

Kortet på bilderna här nedanför var det hon valde!
Hoppas Charlie blir nöjd!