28 september 2014

Två kort för BoBunny - nummer 2

Så, nu är det dags för kort nummer två som jag knåpat ihop med BoBunnys nya pappersserie Madeleine.
Igår kunde ni se kort nummer ett, ett bröllopskort.


Här har jag jobbat med två ganska skarpa färger ihop, ceriserosa och mild orange.
Jag tycker det funkar rätt bra...

 Jag har penslat BoBunnys vanliga pappersblommor 
med en ny produkt som heter Glitter paste:


Här nedan ser ni de guldglittrande blommorna.
Till höger om blommorna ser ni ett guldglänsande mönster.
Där har jag använt en av BoBunnys nya stencils ihop med deras guldfärgade mist.


Jag har också använt några av BoBunnys nya stämplar.
På bilden nedan ser ni t.ex. de snirkliga hörnmönstrena,
och på bilden här ovan ser ni fågelburen. Dessa två stämplar hör till detta set:


Självklart måste även insidan av kortet dekoreras lite.



Inga kommentarer: