5 februari 2014

Två enkla kort med Project Life-kort

SWE Scrapbook blir vi denna månad sponsrade med material från En liten butik!
Massor av scrapgodis dök upp i min brevlåda förra veckan, och jag började med att sätta tänderna i några Project Life-kort!
Jag pysslar ju inte med Project Life, men insåg snabbt att de små vackert mönstrade korten funkade perfekt att placera på kortstommar ihop med lite matchande mönsterpapper!


De färgglada små Enamel dots kom också i sponsorkitet från En liten butik
De passade fint på mina kort tycker jag!


Kika HÄR för att se mina DT-kompisars fina alster de gjort med material från vår givmilda sponsor!

3 kommentarer:

La Vikinga sa...

Ja det var en bra idé! Måste kolla igenom mina PL-kort och se vad jag har för roliga som kan passa...
Hasta la vista på lördag då!

Charlotta

Annemi sa...

Härliga färger... man blir glad av kortet

Maria sa...

Jaaa vilka fina kort!! Inspirerad ;)