27 februari 2014

Ett romantiskt tag-kort

Idag ska ni få se ett kort jag gjort i lite annorlunda stil än vad jag brukar använda.
Jag gjorde kortet en dag nyligen då jag och ett gäng tjejer fick äran att hälsa på hos scrap-grossisten Hobbyworld.
Vi bjöds på t.ex. en "make and take" där vi fick material och en förevisning hur vi skulle skapa ett sånt här kort.


Jag blev jättenöjd med mitt kort då det blev nåt helt annat än vad jag 
brukar göra när det gäller kort!
Papprena kommer från Prima, och självklart var jag tvungen att 
införskaffa dem så att jag kan skapa mer av dessa underbara papper!


Blommorna, bladen och den fina ljusblå ramen med "frimärks-kant"
är utstansade med hjälp av en Big Shot.
Diesen kommer från Sizzix om jag minns rätt!

4 kommentarer:

Annemi sa...

Superfint

Rozzan sa...

Jättefint kort !

Gunilla/Nilla sa...

Såååå snyggt....!

Tesa sa...

Den blev jättefin! ❤
Kram Tesa
DT hos Hobbyworld.