15 maj 2013

Layout med material från Hobbyworld

Här kommer en layout som jag gjort som DT-uppdrag för Veckans Skiss.
Materialet kommer från Hobbyworld som sponsrat oss denna månad!
Kika HÄR för att se inlägget i Veckans Skiss-bloggen, och för att se några av de andras tolkningar!


Skissen är gjord av en som gästar oss denna vecka. 
Hon heter Stina Westbom, och har skapat denna läckra skiss:


Som ni ser valde jag ett stort foto istället för tre små.
Jag tyckte det såg så läcker ut med alla swirlar och allt bakom fotona på skissen.
För att på något sätt efterlikna detta, skar jag ut en fin figur med min
Silhouette Cameo.


Rosorna tycker jag hade en härlig färg! Blå rosor ser man ju inte vardags direkt! :-)
Rosorna kommer från Marianne Design.
Och visst blev det en härlig färg-kombination, blått ihop med den här milt oranga nyansen!?


Jag gillar verkligen de grafiska mönstren på Echo Park-papprena! 


2 kommentarer:

Päivi sa...

Urläcker layout! Bra text, härligt att kunna dokumentera sånt :)

Du, gul akrylfärg är det vad jag använt på layouten :)

Ha det bäst!

Chris_P sa...

Snygg layout på en snygg tjej!!