18 maj 2013

Efter skissen hos Scrap-Perra

Jepp! Det blev en layout efter skissen hos Scrap-Perra denna vecka också!
En tuff skiss med en pil ritad av DT Maritha:


Jag gillade verkligen idén med en pil, och letade reda på ett ark med pil-diecuts som jag visste låg nånstans i min stora samling grejer!
Så här blev layouten:

Bakgrundsmönstret med ringarna har jag gjort genom att lägga på en stencil från Studio Calico, och sen rita i mönstret med en bra penna!
Chipboarddekos är också de från Studio Calico.


Små halvpärlor från YouDo. Blomma från Prima.


Titelbokstäver från American Crafts. Badge från Evalicious.com


3 kommentarer:

Dilorf sa...

Åh så fin den är! Kul att du gillar min skiss.. :)

Maritha / www.frolid.eu/blogg

Tone-Lill sa...

Å som jeg liker denne LOen, den er super kul, spesielt den store pilen :)

Silje sa...

Superherlig layout! Stilig med pilen : )