15 november 2012

Veckans Skiss v. 46

Denna veckas skiss hos Veckans Skiss (inspirationsbloggen där jag är DT-medlem), ser ut så här:

Denna vecka la vi också till följande utmaning:
Vad händer just nu? Vad läser du? Vilket är ditt favoritprogram? Vilken låt går på radion hela tiden? Vilka filmer går på bio just nu? Är det något speciellt som du tänker mycket på? Vad längtar du efter just idag? Försök att med hjälp av ditt foto och/eller journaling frysa tiden.

Jag valde att tolka det så här:



Helt enkelt en layout om hur det är att vara 40 plus! Som ni ser på fotot tycker jag att det är ganska så kul! ;-)
Min journaling placerade jag i kuvertet bakom fotot, på så sätt kan det vara lite privat...
Fotot på mig är taget av duktiga Pontus, 11 år!


Ursnygga thickers från American Crafts. Papper från Basic Grey, söta små dekorationer från Studio Calico.
Stämpeln som jag stämplat med bakom fotot (ni ser väl det roliga mönstret med bl.a. hjärtan?), köpte jag av min kompis Ylwa nyligen, och det här blev första gången jag använde den!



Inga kommentarer: