5 juli 2011

Yasuragi Kids

Igår var vi på Yasuragi och myste hela eftermiddagen och kvällen! Ett toppenställe för kropp och själ!
Jag uppdaterar med lite mer text sen, men slänger in några foton som ni kan titta på så länge. Ska iväg på en shoppingtur, så jag har inte tid!

Uppdatering:
Jag ska berätta lite om en härlig behandling vi unnade oss, nämligen Fish Spa! Man satte sig på en skön bänk och sänkte försiktigt ner fötterna i 28-gradigt vatten där små fiskar simmade runt. Dessa fiskar (som jag inte kommer ihåg namnet på) gillar döda hudceller. Ja, jag vet, det låter lite äckligt! Men det var underbart att de små firrarna nafsade på ens fötter! I 25 minuter satt man där och blev pedikurerad av de glupska små fiskarna! Så nu har vi alla fyra fötter som är lena som små bebisstjärtar! Se bild längre ner.

Lukas softar lite mellan doppen

Lite sushi kanske? Leksaks-sushi från barnhörnan
Grabbarna leker med maten!

  
Fikapaus på altanen
Ett dopp i stora poolen
Grabbarna dök och gjorde volter från kanten!
Fish Spa
De varma källorna var härliga att sjunka ner i!
Middagen blev en härligt avrundning på dagen,
buffé för barnen, kyckling till de vuxna.
Vi kompletterade allihop med några bitar sushi!

Inga kommentarer: