22 juli 2011

Echo Park

Jaha, dags igen! Att ansöka om plats som gäst-dt hos Echo Park.
Det här inlägget visar tre alster jag gjort med deras underbart läckra och färgglada papper, och en länk härifrån har skickats i ett mail till Echo Park.
Nu får ni väl hålla tummarna! Annars kan jag alltid söka nästa månad igen! :-)

Time to try out for the Echo Park Fresh Face Campaign again!
This blogpost shows three layouts made with their fantastic colorful products, and a link has been sent to them!
Keep your fingers crossed for me, please!
Anyway, I can always try out next month again! :-)


Under ytan/Under the surface



En layout med ett foto av Lukas i poolen! Vi testade den nya pocketkameran från Fujifilm som funkar i vatten!
Jag gillar att kombinera wellpapp med klara färger! Tycker det blev snyggt med kombinationen orange och turkost. Perfekt med den urklippta kameran från pappret Simon Says.

A layout with a picture of Lukas in the swimming pool! We tested our new Fujifilm camera that works under water!
Jag like to combine well pap with bright colors! I like the color-combo orange and turqouise.
Perfect with the little camera from the paper Simon Says.

.............................................................
Brandpost/ Fire post

Den här layouten kom till eftersom jag fotograferat de coola, typiskt amerikanska brandposterna när jag var i Salt Lake City.
Fotona är tagna med min Iphone och appen Hipstamatic som är en fantastisk uppfinning!!
Som ni ser gillar jag att stänka med mist på enfärgad cardstock.

This layout was made because I had some pictures of  these cool, typical American fire posts from my visit to Salt Lake City.
The pictures was taken with my Iphone ad the app Hipstamatic which is a fantastic invention!
As you can see I like to splash with mist on plain cardstock.

..........................................................................

Full fart framåt/ Full speed ahead

Jag älskar de här wellpapp-ramarna från YouDo! Även om inte mossgrönt är mitt första val när det gäller att välja färg, tyckte att dessa blev perfekta på den här layouten!
Gillar vimplarna på rad och all färg!

I just love the frames in corrugated paper from YouDo! Even if forest green isn't my favourite color, I thinke they were perfect in this layout!
I like the banners and all the beautiful colors!

Inga kommentarer: