12 mars 2010

Leka lite med LEGO

Har skapat en dubbel-layout med de tuffa Lego-papprena från Creative Imaginations.
Det är Scrapgalen som har papprena som går att leka med hur mycket som helst!

Jag valde att göra en layout med foton från vårt besök på Legoland för tre somrar sen! Det kändes ganska logiskt att använda pappret till det! ;-)
Grabbarna hade sååå kul och vi hade två fantastiska dagar där! Vi hade tur med vädret under vår Danmarkssemester, närmare 30 grader och sol hela tiden. Resten av sommaren regnade i princip bort och var ganska kylig...



Du kan klicka på bilden för att se lite närmare på detaljerna!

Jag har använt det häftiga Lego-pappret och lekt med min Slice med vilken jag skurit ut bokstäverna till titeln. Jag har också klippt ut några legobitar och klistrat ihop i en hög i övre kanten på layouten.
Nu längtar vi tillbaka till Danmark, och vi får väl se när vi kommer dit nästa gång...

Inga kommentarer: