12 januari 2017

Pontus party

Vår äldsta son Pontus fyllde 16 år den 1 januari. SEXTON år!! Vart tog alla åren vägen...?
Eftersom jag skulle blogga för BoBunny precis den 1 januari, och jag skulle göra något med fest-tema, så gjorde jag detta:


Även om Pontus inte skulle hålla något kalas, så gjorde jag några saker
som hade kunnat passa till det. :-)


Mini-marshmallows i en plastburk.
Och påsar med chokladgodisar!


Jag har då såklart använt BoBunnys produkter till att göra detta.
Serien heter Felicity

Jag har också använt Pentrarts konstnärsprodukter.
T.ex. använde jag deras Contour Liners. De funkar fint att måla med på glas:


Placeringskorten var enkla att vika till. Namnen skrev jag med Contour Liners, och det 
blev kanske inte helt rakt och perfekt. Men det ska ju synas att det är handgjort!


Inga kommentarer: