4 september 2014

Pontus nya cykel

Den här layouten har jag gjort för Scrap-Perra.
Jag har använt riktigt fina papper som jag tycker passar så bra ihop!


Jag började med ett slätt, vitt Bazzill cardstock.
Jag använde sedan två olika stencils ihop med svart Distress-dyna på cardstocket.
Det prickiga mönstret är gjort med hjälp av en stencil som heter Bubble från Tim Holtz.
Jag stänkte också med svart mist från Studio Calico.



De mönsterpapper jag använt är: 
Blågrönt med små kors på kommer från American Crafts.
Blågrönt med stjärnor kommer från Studio Calico.
Det grå pappret med vita cyklarna kommer från American Crafts.



Mina dekorationer är enamel dots från My Minds Eye
några blommor från min egen gömma,
samt fina stickers från Echo Parks stickers-ark Element stickers.



Inga kommentarer: