18 februari 2014

Mitt hjärta! För SWE Scrapbook

Här kommer en layout som jag skapat efter en skiss hos oss på SWE Scrapbook.
Det är DT Helene som ritat en jättesöt skiss. Skissen samt mina DT-kompisars tolkningar kan du se HÄR.


Jag använde en av mina favoritserier till denna layout.
Det är BoBunnys Head Over Heels som går i dessa underbara färger!

Jag började med att med en svart penna snabbt och enkelt rita några cirklar.
Sen fllde jag på med bitar av det fina pappret.


Som dekorationer har jag använt filtblommor, Paper pen (för att göra egna halvpärlor),
s.k. Rug Canvas (det där nätet som påminner om halkskydd man lägger under mattor!),
samt ett liten blankt satin-hjärta!


1 kommentar:

Maria sa...

Schhnööggh! Mycket snygg!! Och tack för senast! Ses snart igen, ha det gott så länge! Kram Miis