14 september 2013

Tävlingsbidrag nr. 2, European Scrap Battle

Idag ska ni få se denna layout som jag tävlar med i European Scrap Battle.
Jag gick vidare från omgång 1 eftersom jag var en av de 64 som fick flest röster!! Yes!!

Och igår fick jag veta att jag gick vidare ytterligare en gång med denna layout! Senare idag publiceras den nya utmaningen som man då har en vecka på sig att göra klart!

Då utmaningen gick ut på att med ett enda ord (som titel) beskriva vad scrappandet betyder för mig, lät jag en kompis ta ett foto av mina händer. Jag tycker att händer symboliserar det ord jag använde, KREATIVITET. Det ordet skrev jag på fotot med hjälp av en speciell foto-app på min iphone.


Jag använde kraftfärgad cardstock i botten. Det känns som om det var länge sen jag använde det! Det blir ju oftast vitt cardstock...
Jag målade lite slarvigt runt kanterna på pappret med svart akrylfärg.


Stämpeln med ett kamera-motiv samt washitejpen med filmrutor 
symboliserar fotograferandet som ju är en förutsättning för scrapbooking.


Den lilla, lilla glödlampan till vänster om fotot står för idéer, 
och den lilla träfiguren är ju jag! 
Trähjärtat är min kärlek till scrapbookingen.



1 kommentar:

Hanna-Marie sa...

härlig layout och GRATTIS till dig med :-)

Gillar att du använt dig av lite hybridscrap (lite gjort digitalt) med rubriken på fotot.

lycka till med färggalna tävlingen nu :-D