15 juni 2012

Sommar-tävling hos Scrap-Perra

Scrap-Perra kör en stor sommartävling som sträcker sig från 8 juni och ända till slutet av juli! Jag är med!
Man kan välja mellan att köpa ett stort eller litet kit, och skillnaden är (förutom priset och antal produkter i paketet) att man får vara med i alla 12 deltävlingar med det stora kitet!
Gissa vilket jag köpte... ;-)
Samma kväll som de första deltävlingarna släpptes knåpade jag ihop denna layout som skulle vara inspirerad av en skiss av duktiga Helene.


Ett så fint foto på Pontus och mormors hund Stella fick pryda layouten.
Bakom fotot sitter en s.k. ostduk (ungefär som gasbinda) som jag färgat med mist.
Den snirkliga bården har jag skurit ut med min Silhouette Cameo. Det var vit cardstock från början som snabbt blev grön med lite mist!

Inga kommentarer: