23 januari 2011

En tur till Skansen

Jag, barnen och min pappa har flera gånger varit på Skansen.
Det är ett underbart utflyktsmål och passar ju gammal och ung!
Idag ska jag visa en layout jag gjort med ett foto taget av pappa, och det är Lukas man ser på bilden. Och så rumpan på en häst... (fniss fniss!)


Papprena jag använt är från underbara Maja Design, och serien Ska vi ta en fika.
Blommorna är från Prima, så också de ljusgröna halvpärlorna. Jag tror spetsen under fotot också är från Prima...
Förresten, masken som jag använt då jag sprayat cardstocken med mist är också från Prima! Misten kommer från Tattered Angels.
De söta löven har jag stansat ut med hjälp av min Cuttlebug. Den lilla rundeln bland blommorna som årtalet sitter på är däremot utskuret med min Slice Elite!
Siffrorna kommer från ett stickers-ark från October Afternoon.
Titeln är skriven med thickers från American Crafts.

Inga kommentarer: