6 november 2009

KAOS-kort till lilla mig!!!

Jippiiiiiiie!!! Jag har aldrig nånsin fått ett KAOS-kort, men så fick jag två på samma dag!!! Tack mina söta rara kompisar, Ullis "Lillblomman" och Annelie!!!
KAOS står för Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje!

Jag ska fotografera dem imorrn i fint dagsljus så får ni se vilka mästerverk det är!

Det var den rara Yoli som uppfann det här med KAOS-korten, och så här berättar hon på sin blogg om vad det är:

En levande logga som sänds till någon man uppskattar.
Men istället för att ha den digitalt, så skapar man riktiga scrapverk och skickar dessa vidare.
Den som får, ska i sin tur skicka vidare egengjorda KAOS-awards till dem de uppskattar.
Awarden heter ju som sagt KAOS oavsett vem som gjort dem.
Å på dessa ska ens egen stil, eller specialiteter finnas med.

Varje KAOS-award innehåller:

Titel: KAOS – Kreativa Artister med Otrolig Skaparglädje
Skaparens eget namn
Storlek: 10×15cm
Sedan ska man ju givetvis fota/scanna awarden och blogga om den också.
På så vis blir ju awarden ett digitalt minne, men också något man kan fysiskt spara och titta på.
I bloggen utser man också nästkommande TRE KAOS-vinnare.
Kanske skriva en liten förklaring om varför dessa fått awarden, eller bara lämna länk till dem


Så nu får lilla jag sätta mig och skapa tre KAOS-kort. Jag måste få fundera på vilka dessa personer ska vara... Ge mig nån dag!

Inga kommentarer: