2 september 2017

Lukas är redo för poolen!

Söta Lukas! Han gjorde sig iordning för att kunna bada medan vi fortfarande höll på att fylla poolen på försommaren! Det var ju självklart att fotografera honom, och att sen scrappa bilderna.



Jag har här använt några av de saker jag skapade i mossgummi/foam 
som jag berättade om förra veckan. Kika HÄR så hittar du inlägget med beskrivning.

Solen, molnen och de stora bokstäverna är alla utskurna med dies ur ett ark mossgummi/foam.


Visst är de för roliga de här emoji-diesen! Det är BoBunny som gör dem, 
och du hittar dem hos Cili In Papers.



Molnen blev väldigt fina tycker jag!

Pappren jag använt kommer från BoBunnys serie Believe och är utgående. 
Men du hittar fortfarande många fina papper och dekorationer från serien (dessutom till rabatterat pris!) hos Cili In Papers, så passa på att shoppa! HÄR hittar du allt i serien!


Inga kommentarer: