14 augusti 2017

Fyra enkla tack-kort

Nu har jag varit ledig från bloggen i en hel månad! Månaden sammanföll med min semester från jobbet, men det var inte tanken att jag skulle låta bli att blogga också... Det bara blev så... ;-)
Men nu så! Nu är jag tillbaka, och nu har jag laddat upp med massor av alster som jag skapat under sommaren, och som jag vill visa för er.

Jag tänkte börja med fyra kort som jag gjort för Cili In Papers räkning.


Jag plockade fram tre "gamla" BoBunny-serier och skapade fyra enkla, snabba kort.
Pappersserierna finns hos Cili In Papers, och några av dem finns på rea, så passa på att fynda! ;-)
Först ut dessa två där jag använt serien Believe:




Här kommer två kort som är skapade med papper ur serien Aryia's Garden (till vänster), 
och serien Life In Color (till höger).
Jag har använt en blom-die från BoBunny till den röda blomman.
Kvisten med blad som sitter bakom är gjord med en Sizzix-die.


Ramen på det här kortet är utstansad med en die från BoBunny.



Inga kommentarer: