12 februari 2017

En liten tavla på staffli

Här ska jag visa en liten pryl jag gjort med finfina BoBunny- och Pentartprodukter! Den syntes i förrgår i BoBunnys blogg, så nu är det dags att visa upp den här!

Jag började med ett litet trä-staffli (som jag tror är köpt på Ikea...)
Jag penslade på Pentarts Lasur Gel i färgen Ebony, alltså ebenholts (svart!)
Därefter strök jag försiktigt lite Pentart Wax Paste med fingertoppen längs med det svarta (efter att det torkat).

Effekten blir rätt läcker! Det skimrar så där metalliskt!

Sedan knåpade jag ihop den lilla "tavlan".
Det är en bit kartong som jag först penslat med rosa Crackling Color, även den från Pentart.


Sedan klippte jag till, och stansade ut från några av de fina pappren ur BoBunnys serie Petal Lane.


Den vackra chipboard-dekorationen fick utgöra mittpunkten på det här "konstverket"!


Inga kommentarer: