9 december 2016

Layout för BoBunny med serien Winter Wishes

Idag tänkte jag visa er den här layouten. Jag har gjort den för BoBunny.
Den publicerades på BoBunnys Facebook och Instagram i onsdags kväll (svensk tid), och när det gått 15 timmar så hade inläggets delats 20 gånger och fått 153 "gilla" på Facebook, plus flera fina kommentarer.
Instagram hade mer än 260 personer gillat bilden! (rekord!). Vad roligt! Det är väl en stil som folk gillar det här.


Jag har använt en av BoBunnys senaste serie som heter Winter Wishes.
Underbara färgkombinationer (grått, vitt, svart och milt rosa).


De svarta snöflingorna är skapade med hjälp av en av BoBunnys stickable stencils och 
Pentarts mörkt grå metallic-akrylfärg.

På diecutsen såsom snöflingor och den där som sitter i mitten av snöflingan, 
sprayade jag med BoBunnys Glimmer spray "Sugar". Det gör att de skrimrar vackert.
Dock svårt att fånga på foto.


Jag använde också två doilies (tårtpapper) från BoBunny på min layout.


Inga kommentarer: