4 november 2016

Ett kort till golfspelaren Tommy

Det här är ett kort jag gjort till en kär vän och kollega som tyvärr slutat hos oss.
Han avtackades igår och idag arbetar han sin sista dag. Jag gjorde självklart ett kort till honom!


Jag har fått finfin hjälp av min scrapkompis Malin Jonsson som har hjälpt
mig färglägga det här fina stämpelmotivet. Tack Malin!
Den golfspelande mannen passar utmärkt på ett kort till Tommy
då han är inbiten golfspelare och åker minst en gång om året på golfresor.
Oftast åker han till Skottland som ju finns med på kartbilden inuti kortet.


Jag använde papper från Graphic 45 till det här kortet.

På framsidan stansade jag ut vita bårder med en stans från Martha Stewart.
Jag valde i övrigt enkla papper och en enkel design för att
stämpelmotivet skulle framträda bättre.


Det randiga pappret med vita bårderna fäste jag med 3D-kuddar.


1 kommentar:

Annorlundaliv sa...

Hej och välkomna till min öppna dagbok. Fingrarna bakom orden sitter på mig.. En 46+are som lever ett svensson liv med två tånåriga barn och en älskad man. Bloggen är min dagliga drog där jag skriver av mig om mina åsikter, tankar och vardag. Jag gillar även att inspirera och tipsa mina läsare med olika saker som jag själv inspireras av. När jag inte bloggar så håller jag mig sysselsatt via sticka, smycka, rida, träna, baka, vara hemma m.m.. Teckenspråk är ett språk som jag håller varmt i hjärtat. Min blogg handlar för det mesta del av min vardag och livet om mina diganoser m.m. Men också för mitt intresse för djur, tränning, familjen. Följ gärna mitt liv som ett annorlunda liv med fler diganoser m.m.. Så här får du läsa om min kamp om försöka utbilda mig, tankar, tips och vardag! Vill du komma kontakt så är E-post: golda@home.se