23 oktober 2016

Läskiga Pontus

Det här läskiga monstret scrappade jag förra veckan. Nä, han är ju inte så läskig egentligen... Ganska söt egentligen! Det var jag som ansiktsmålade honom. Under en period där tyckte han det var så kul att bli ansiktsmålad. Han blev t.ex. tiger, kanin och detta monster.
Layouten är för Cili In Papers som har allt material du ser.
Vi i designteamet hade ett gemensamt blogginlägg i CIP-bloggen förra lördagen då vi var flera stycken som skapat varsitt alster på temat "Läskigt".


Papprena kommer från en ny serie som heter The Reset Girl
Det är Simple Stories som gör dem.


Bakgrunden skapade jag med mist från Heidi Swapp som jag smetade
ut och stänkte på pappret.
Jag använde också en Tim Holtz-stencil ihop med svart Distressdyna.


1 kommentar:

La Vikinga sa...

Läskigt värre med de tänderna! Kul LO i övrigt med färgerna sådär.