2 december 2015

Layout som jag tävlade med på Dalapysslingen

Förra helgen var jag på Dalapysslingens underbara scrapträff hela helgen!
Jag skapade en hel del, bland annat den här layouten som jag ska visa idag.
En av utmaningarna på träffen var en skiss man skulle inspireras av. Det var denna:


Jag skapade den här layouten som blev rätt kul!
Jag kom faktiskt tvåa med den!


Papprena kommer från Fancy Pants.
Sugrören har jag köpt på Lagerhaus.


Bakgrundspappret stänkte jag mist på i färgerna svart, vitt och silver.
Jag använde också en stencil från Tim Holtz, och några stämplar från Panduro.


Jag gjorde något så ovanligt som att skriva för hand på journalingremsorna.
Jag brukar ju annars skriva ut på datorn. Men det hade jag ju inte med mig nån,
och jag ville få layouten klar, så...


Inga kommentarer: