22 oktober 2015

Två kort efter en SWE Scrapbook-skiss

Varje onsdag visar vi i SWE Scrapbooks inspirations-team upp kort som vi skapat efter en skiss, eller efter ett visst tema, eller kanske med en viss teknik.
Igår var det onsdag, och det var dags för en skiss som inspirerade! Jag skapade till och med två kort efter den skissen! Skiss plus mina team-kompisars tolkningar hittar du HÄR.


Jag använde söta papper från BoBunny till båda korten.
Serien heter Garden Journal.

Detta blev ett beställningskort till en herre som fyllde 65.
Han skulle få ett växthus av sina vänner som gått ihop och skramlat till det.
Därför passade det ju extra bra med ett trädgårdsinspirerat kort!


Dekorationerna är körsbärsblommor och en vit ros (kan vara Prima...)
Jag stansade också ut kvistar med blad med en Sizzix-die.

Det här kortet blev också ett grattis-kort.
Visst syns det att jag utgått från en och samma skiss?

Även här blev det körsbärsblommor och vita rosor (Prima?)

1 kommentar:

MakaArt sa...

Wow! Wonderful cards❤