6 september 2015

When life gives you lemons... What should you do?

Ja, om livet jävlas lite ibland... Vad gör du? Jo, man gör det bästa av situationen!
Det är så jag tolkar det kloka ordspråket!
Jag använde det till den här layouten som är ett av mina DT-alster för BoBunny den här månaden!


Bakgrundspappret är ett av BoBunnys Double Dot-cardstock.
På det stänkte jag med tre olika mister i blått, gult och svart.


Jag använde några av BoBunnys fina stämplar.
Också den vackra blomman och halvpärlorna kommer från BoBunny.


Även titeln har skrivits med stämplar och stickers från BoBunny.
Ordet lemons skapade jag på följande sätt:
Jag fäste bokstavsstickers lite försiktigt på layouten. Sen ritade jag med en 
svart penna runt konturerna på stickersena.
Därefter petade jag bort dem, och färglade innanför konturerna med vattenfärgspenna.


Inga kommentarer: