7 juni 2015

KUL! Mitt första alster för Cili In Papers!

Denna vecka var min första officiella vecka hos scrapbooking-företaget Cili In Papers!
Jag presenterade mig redan förförra veckan, men nu fick jag chansen att publicera mitt första alster.
Det blev en layout i typisk Ulrika-stil!
Kika HÄR på inlägget i Cilis blogg.


Bakgrundsmönstret gjorde jag med hjälp av två olika stencils och lite svart Distressdyna.
Jag har också stänkt med svart mist.


Jag skar remsor av några mönsterpapper. De två remsorna som sitter längst till vänster, och längst till höger är egentligen mönster som satt på de där remsorna med papperstillverkarens namn på. Remsan som man skär bort och oftast bara kastar. Nu kom de till användning!
Även de små bitarna med "love notes" och "XOXO" kommer från de där remsorna.


En läcker svart blomma klämde jag dit också! Och så några pilar och stjärnor, favoritdekorationer!
Papprena kommer från We R Memorykeepers.
Dekorationerna kommer från bl.a. Kaisercraft och Bella Blvd.
Allt material hittar du hos Cili In Papers!




2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Ulrika! Det var ett tag sedan jag skrev här (om du kommer ihåg mig), jag har inte varit så aktiv på ett tag. Nu är jag igång med pysslandet lite mer och kikar in här för inspiration. Gillar verkligen dina alster, mycket inspirerande! Ha det så bra!

Nickan73a sa...

Mmmm, vad fint!
Ja, allt hos dig e snyggt men denna var lite extra snygg!