9 januari 2014

Hett som Chili - mitt bidrag till Inzpira!

Det var ett tag sen jag gjorde den här layouten. 
Jag blir ofta inspirerad av "utmaningarna" i tidningen Inzpira. Det blev jag denna gång också då de skulle köra ett temanummer om chili! Kul! 
Jag tog faktiskt ett foto i smyg på ICA:s grönsaksavdelning av härligt röda chilifrukter i en hög.
Och vet ni va'?! Jag kom med i tidningen! Min layout publicerades på en helsida i tidningen! 


Till denna chili-layout använde jag faktiskt julpapper! Det är en av BoBunnys julserier, Elf Magic.
Jag tyckte att det röda-gröna-vita passade alldeles utmärkt ihop med chili!

Misten, tagen och bokstavsstickersena är det enda som inte kommer från BoBunny.
Misten jag använt är grön från Tattered Angels och svart från Maya Road.
Tagen kommer från Panduro, och bokstäverna är mina favoriter från Basic Grey.


Min layout fick äran att vara med i det allra sista numret av Inzpira som papperstidning.
Tidningen kommer nu fortsätta som e-tidning.
Man laddar ner Inzpira-appen (än så länge bara för ipad),
och läser den interaktiva tidningen på sin padda!

2 kommentarer:

Stephi sa...

men så snygg och effektfull!
Grattis till hemsidan, jag är inte förvånad så snyggt som du skapar♡

Stephi sa...

helsidan skulle det stå