30 juni 2013

Älskade dator! - med material från Papirdesign

Under juni månad sponsrades vi på SWE Scrapbook av fantastiska Papirdesign! Ett norskt scrapbookingföretag som tillverkar superfina papper och dekorationer!
Jag fick massor av underbart material att skapa med, och jag fick så mycket gjort!
Lätt-scrappat material!

Jag har redan visat några av layouterna och korten jag gjort, och här kommer ytterligare en i raden!


Grått, vitt och lite ljusblått, snygg kombo va'?!
Papprena har en tuff och rolig "dator-design" med ord och bilder
från dator-världen.
Passar ju utmärkt att scrappa ett foto av Lukas som sitter vid datorn som han ofta gör!


Här fick jag plats med ett litet kretskort som låg och skräpade och väntade på
att få bli använt till nåt roligt!
De svarta cirklarna har jag gjort genom att smeta svart akrylfärg på
änden av papprullar i olika storlekar och sedan stämplat mot pappret.


Några små blommor passade väl in i allt det tuffa och stilrena?!
Blommorna kommer också från Papirdesign!
Notera också deras supersnygga alfabets-stickers!
Lagom stora, och såååå bra att det finns Å, Ä och Ö!


2 kommentarer:

Johanna Thelin sa...

Så snyggt! =)

Ha en fin dag!

Malin/malwa sa...

Gillar alla små grupper du gjort. Och kul idé med kretskortet.