19 mars 2013

Ett bröllopskort!

Jag får alldeles för sällan beställningar på att göra bröllopskort!
För jag insåg nu att det var så skoj att göra såna!
Det var en tjej på jobbet som bad mig göra ett kort som skulle överlämnas till en nygift kollega, och jag tog mig an uppdraget!
Så här ser kortet ut:


Den sirliga ramen har jag skurit ut i vit cardstock med min Silhouette Cameo och sedan färgat in med Fluid chalk.
De vita "pärlorna" har jag faktiskt gjort själv med en Pearl Maker! En tub som man duttar ut klickar med, som sedan torkar så här fint och ser ut som halvpärlor!


Inuti kortet dekorerade jag lite också. 
Och lämnade plats för kollegorna att skriva en hälsning till brudparet!


2 kommentarer:

Malin/malwa sa...

Så läckert! Gillar "brudparet". :)

Chris_P sa...

Riktigt snyggt kort!!