18 maj 2012

10 år som gifta

Idag är det min och Lasses 10-åriga bröllopsdag!
Tänk att det var så länge sen! Det märkliga är väl att vi inte åldrats nåt, varken till utseende eller till sinnet! Hahaha!!
Vi firar med en mysigt besök på Högbo Bruk utanför Sandviken, alla fyra!
För en månad sen visade jag denna layout i Kristinas scrapbookings blogg. Det var ett uppdrag, och jag hade fått det fina bl.a. det här svartvita pappret för att skapa något av.
Det var ju ett tydligt kärleks- och bröllopstema på pappret, så det är klart att det skulle bli en layout med ett foto från bröllopet!


På den här bilden syns såklart jag och Lasse, men också min bror Mattias som håller Pontus i famnen.


Kristinas är väldigt duktig på den här typen av charms, alltså små metalldekorationer som ofta har en liten ögla så att man kan hänga dem i t.ex. ett band. Du hittar alla charms HÄR!


Söta rosor i djupaste rött och läckert gräddvitt! Rosorna kommer från Inkido, och du köper dem såklart hos Kristinas scrapbooking!



Här kommer några fler foton från den dagen!









2 kommentarer:

Tanja sa...

Grattis! Jag och min Jonas firar hela 15 år som gifta nu den 31/5. Inte illa ;)

Mary Pat Siehl sa...

wow-- just beautiful!!