14 april 2012

Utmaning My Minds Eye

Jag läste om My Minds Eyes senaste utmaning på deras nya, fina blogg, och blev sugen på att vara med!
Reglerna var enkla, minst 80% MME-produkter, och att man skulle använda hexagon-former.
En del verkar ha länkat upp "gamla" layouter, men jag var sugen på att göra en ny, fräsch! Så här blev det:


Alla papper kommer från My Minds Eye. Likaså knapparna och den stora, fina trä-fjärilen.
Den söta lilla "spets-servetten" fick jag med mig hem från ett hotellrum. Där användes de i badrummet till att ställa tandborst-glas på. Jag tror verkligen inte att det kallas för stöld!


Jag har stänkt med mist från Tattered Angels.


Visst är den fin, den stora fjärilen?!


1 kommentar:

Alex sa...

Åh, va glad jag blev för din kommentar! Tack snälla för dina fina ord! :-) Du är också superduktig! Är glad att du har lämnat ett avtryck så jag kunde hitta tillbaka hit :-)

Underbar MME layout! Älskar knapparna på den stora fjärilen. Perfekt liten detalj. Lycka till i tävlingen!