25 februari 2011

Snart är sommaren här!

För några helger sen var jag med på en underbar scrapträff i Enköping!
Det var tjejerna i Enköpingspyssel som ordnade en av sina årligen återkommande träffar. Jag träffade många av mina härliga scrapkompisar, och lärde dessutom känna några nya (Hej Tessan och Scrap-Perra!) Jag satt och pysslade heeela dagen och var riktigt produktiv!

Idag får ni se en layout jag gjorde till en av utmaningarna. Ett härligt foto från den gångna sommaren ihop-parat med papper och dekos från Echo Park!


Jag gjorde också grunden till ett album med foton från min barndoms ö, Lidingö. Jag hann att klä in sex stycken chipboard-ark (8x8 tum) med de läckra papprena Mamma-razzi från BoBunny.
Jag ska göra den helt klart innan jag visar upp den här i bloggen! Håll ut!

1 kommentar:

Tessan/Jejje sa...

Ser fram emot att se det färdiga albumet om Lidingö... grunden blev ju helt underbar.