26 december 2010

Annandan...

Det är lite "dagen-efter"-känsla på Annandan... Ja, inte så att jag har nån baksmälla, drack inte en droppe igår, och bara något glas vin på julafton.
Men det är ändå lite segt, lite slappt, lite så.... Jag ska ändå försöka göra den här dan till nåt kul. Jag och ungarna roar oss själva då Lasse är på jobbet. Han gick av vid 6-tiden i morse, och ligger nu och sover för fullt!
Ungarna som fick Playstation 3 i julklapp av morfar, vill så gärna åka till tv-spelsbutiken för att köpa en till handkontroll samt kika på några spel... Nå, en tur till centrum ska jag väl klara av!

Med lite tur hamnar jag en stund i scrap-hörnan också! Det skulle vara kul att scrappa några av julfotografierna jag tagit! Vill ni se dem? Visst, här kommer de:

Lysande isbjörnar som pryder mammas balkong

Pepparkaksbak några veckor före jul

Världens sötaste tomtenisse på väg till Gästgivaregårn för lite julbords-lunch

Vår vackra gran

Lyktor och snögubbe är också ett måste bland prydnadssaker

Inga kommentarer: