16 augusti 2010

Tre sommarfavoriter

För ett par dagar sen visade jag i Scrapgalen-bloggen upp ett kort och två layouter som jag skapat med hjälp av papper och dekorationer från tre olika pappersserier som blivit mina favoriter under sommaren.
Nu dyker de upp i den här bloggen!

Först ut en färgglad layout i blått och orange, en riktigt läcker färgkombo! Tillverkaren heter Imaginisce, och serien heter Splash Dance.


Den här layouten är gjord med papper och dekos från BoBunnys serie Block Party, riktigt häftiga papper! Visst är han för söt i sina kaninöron?!

Sist ut ett kort gjord på papper och dekos från BoBunnys serie Sunkissed. Kolla de kraftfulla färgerna! Mörkblå, turkos och orange var väl läckert?!

2 kommentarer:

UlrikaT sa...

Supersnygga layouts (och kortet)! Jag håller med om att han var söt i kaninöronen! :)

HelenaN sa...

Hur ljuvliga layouter o kort som helst. Gillar också färgkombon fast det inte alls är "mina" färger normalt.
Kram HelenaN