7 juni 2010

Nä, inga kort....

Nä, de kort jag gjort på sistone har jag ju inte visat upp i Scrapgalens blogg än, så de kan jag ju inte låta er smygtitta på ju!

Det får bli några av mina lay-outer jag också hunnit med den senaste tiden! Tänk vad mycket man hinner när man inte har Internet hemma och surfar bort tiden!! ;-)


Här är lilla jag, en presentations-lo till Scrapgalen. Härliga sommarfärger va?!!
Av den bit från pappret som blev över använde jag till denna lay-out:


Lukas ser så lycklig ut i poolen där! Mysigt! Snart är badsäsongen här! Vi har faktiskt redan förberett med poolen i trädgården. inget vatten än, men det kommer!

Jaha, här är jag, ca tre år gammal! Duktig vid pianot redan då! ...hehehe...


Hur söt får man va när man ler så där??!! Älskade lilla gubben! Kolla alla blommor då! Ovanligt många för att vara jag!




När jag och Pontus var i London fotade jag ju jättemycket!! Och lika mycket sen när Lukas och jag åkte dit. Här samlade jag några av de bilder jag hade av de mest kända ställena!
Alla papper och de flesta dekorationerna är October Afternoon. Allt finns att köpa hos Petra på Scrapgalen! Välkommen dit!



1 kommentar:

UlrikaT sa...

Wow, så mycket snyggt du har scrappat i det sista! Ja många gånger så blir det mera surfat än scrappat så det hade nog varit en fördel att inte ha internett ibland! :)