7 februari 2010

Enköpingspyssels träff

Igår var jag en stor del av dagen i Enköping tillsammans med mina söta scrapvänner!
Enköpingspyssel ordnade en av sina uppskattade träffar!
Jag hann med ungefär tre layouter, men hann med att vara social och umgås en hel del!


Mitt på dan lyckades jag t.o.m. smita iväg hem till Bålsta och hjälpa Lasse och grabbarna på Barnens Vasalopp som arrangerades av Bålsta skidklubb uppe på Granåsen.
Jag fick äran att dela ut små påsar med Festis och lite godis till alla duktiga barn när de kom i mål! Jag blev också skidklubben inofficiella fotograf då jag fick en liten Canon pocketkamera i min hand med order om att fota!
Ni får väl kolla deras hemsida (HÄR) lite senare nästa vecka om det finns några bilder!
Underbart att se alla glada och duktiga barn, alla stolta och nöjda föräldrar!


Här kommer de tre lay-outer jag gjorde:

1 kommentar:

UlrikaT sa...

Snygga LOer du har gjort! Min favorit är en tuff cowboy, det är ju bara så läckert med sassafras lass!