31 oktober 2009

BUUHUUUU!! Halloween!!

Nä, jag gillar inte Halloween.... Iofs, äta godis gillar jag, och färgen på pumpor är ju himla läcker, men i övrigt...? Nääää!
Trots detta är jag tokig i Pink Paislees Halloween-papper Twilight. Du köper dem hos Scrapgalen!

Jag har till idag gjort två lay-outer med lite Halloween-tema. Vi har idag, dagen till ära (??) ett spökpartaj i bloggen och lägger ut en drös med inlägg innehållande alster som har det temat! In och kika!

Så här ser lay-outerna ut, och det är såklart mina, i vanligt fall jättesöta, söner som är avbildade!

3 kommentarer:

UlrikaT sa...

Vilka härliga LOs! Jag gillar verkligen det rivna pappret!

Anette sa...

Verkligen snygga papper :o)
Och så gillar jag det där spöket på de andra LOn...

För övrigt angående Halloween håller jag med dej; är inte min favorit direkt heller. Tycker mest att det är ett jippo (som inte hör sverige till) som butikerna utnyttjar för att tjäna mer pengar...

Däremot gillar jag All helgona då jag kan åka till graven/kyrkogården och se alla tända ljus stå där; så himla fint ♥


Kram

Enköpings Pyssel sa...

Vilka läckra LOs med läskiga killar!

Vi skär visserligen en pumpa och har godis hemma till alla barn som kommer. Men firar gör vi inte på annat sätt än så.

KRAM
~ Annelie ~
www.tigerfamiljen.se